Search Hashtag & User

#moveon Instagram Story & Photos & Videos

Latest #moveon Posts

  • (@cerebralsharktank) Instagram Profile @cerebralsharktank
  • Patience when comes to your exes is something that is usually in short supply. Here is how to use that to your advantage. Link in the bio.
  • Patience when comes to your exes is something that is usually in short supply. Here is how to use that to your advantage. Link in the bio.
  •  0  1 3 minutes ago
  • (@mccletters) Instagram Profile @mccletters
  • New York, New York
  • I still replay some of the last things my ex said to me, and I still think about how much they hurt, months later. he probably has no idea how powerful his words were, and how broken I still am.

    but I think this can be true in a positive way. speak out of love, and your words might change someone in the best way possible.
  • I still replay some of the last things my ex said to me, and I still think about how much they hurt, months later. he probably has no idea how powerful his words were, and how broken I still am.

but I think this can be true in a positive way. speak out of love, and your words might change someone in the best way possible.
  •  6  1 6 minutes ago
  • (@heavydheather) Instagram Profile @heavydheather
  • I’ve been fairly quiet the past few days. Yes, I have appeared just tired to some... and that would be an accurate assumption. I am tired. I am feeling worn. But I am feeling a new strength from inside. Sometimes the strongest people are those who choose to just... move on. To walk away. To just separate oneself from the toxicity that some individuals just seem to spew. I am beginning to realize that my weaknesses are becoming strengths. Some people will never see your value. And those people will continue to be blind to the true joys in life. #realize #happiness #truths #dontbeblind #loveyourself #moveon
  • I’ve been fairly quiet the past few days. Yes, I have appeared just tired to some... and that would be an accurate assumption. I am tired. I am feeling worn. But I am feeling a new strength from inside. Sometimes the strongest people are those who choose to just... move on. To walk away. To just separate oneself from the toxicity that some individuals just seem to spew. I am beginning to realize that my weaknesses are becoming strengths. Some people will never see your value. And those people will continue to be blind to the true joys in life. #realize #happiness #truths #dontbeblind #loveyourself #moveon
  •  3  2 19 minutes ago
  • (@elyadhwa_) Instagram Profile @elyadhwa_
  • Bakri, Johor
  • betul kata org , zaman sekarang ni dah xpelik kalau orang tinggalkan kita yg dy dah kenal n cinta selama bertahun2 hanya sebab seseorang yg baru dy kenal xsampai 1bulan ,. kita hanya merancang , Allah penentu segala2nya ,. jodoh rezeki ajal maut semua Allah dah tetapkan , dah tertulis dah pon , cuma lambat atau cepat je ,. kdg2 Allah hadirkan seseorang untuk beri peringatan atau pengajara pada diri kita supaya sentiasa igt dan berbalik pada Dia ,. tiada cinta yg lebih sempurna melainkan cinta Allah ,. apa yg ada pada kita hanya pinjaman , bukan milik kita , jadi sebagai pengajaran pada diri sendiri , jangan terlalu berharap pada seseorang , tapi letakkan harapan pada Allah , sebab Allah dah janji mcm2 yg indah utk kita , tinggal pada diri kita nak cari dan useha dptkan semua yg indah2 tu ,. mungkin harini Dia ambil org yg kita syg selama bertahun2 , yg dah tabur janji macam2 sebab atas kesilapan atau kesalahan diri kita sendiri ,. jangan mengeluh dengan ujian Allah ,. sabar , redha , Allah ada sediakan yg lebih baik dan lebih indah utk kita kalau kita xbrhnti meminta pada-Nya ,. manusia xblh bg kita apa2 melainkan dengan izin Allah ,. apa pon kita buat atas dunia ni jangan sesekali lupa asal usul kita , jangan sesekali lupa pada Allah ,. kecewa ? ye mmg kecewa sgt2 dengan apa yg berlaku , tipu lah kalau x kecewa , tapi igtkan pada diri sekali lagi ,apa yg kita ada bukan milik kita , semua nya hanya pinjaman , bila2 pon Allah blh tarik balik ,. dan igt , karma tu wujud , zaman sekarang ni banyak yg bayar cash je , org buat kita , mungkin 1 hari nnti kne pada diri dy sendiri ,. sabar Ili , muhasabah diri , mana silapnya diri kita , Allah bagi ujian bagi mcm2 dugaan sbb Dia sygkn kita , Dia rindukan kita ,. bersyukurlah Allah pelihara kita daripada org yg x sepatutnya ,. semoga Allah berikan yg terbaik untuk diri ini ,. percaya dengan perancangan Allah , jangan sesekali bersangka buruk ,. #keepmovingforward #sabar #redha #muhasabahdiri #moveon #peringatanuntukdirisendiri
  • betul kata org , zaman sekarang ni dah xpelik kalau orang tinggalkan kita yg dy dah kenal n cinta selama bertahun2 hanya sebab seseorang yg baru dy kenal xsampai 1bulan ,. kita hanya merancang , Allah penentu segala2nya ,. jodoh rezeki ajal maut semua Allah dah tetapkan , dah tertulis dah pon , cuma lambat atau cepat je ,. kdg2 Allah hadirkan seseorang untuk beri peringatan atau pengajara pada diri kita supaya sentiasa igt dan berbalik pada Dia ,. tiada cinta yg lebih sempurna melainkan cinta Allah ,. apa yg ada pada kita hanya pinjaman , bukan milik kita , jadi sebagai pengajaran pada diri sendiri , jangan terlalu berharap pada seseorang , tapi letakkan harapan pada Allah , sebab Allah dah janji mcm2 yg indah utk kita , tinggal pada diri kita nak cari dan useha dptkan semua yg indah2 tu ,. mungkin harini Dia ambil org yg kita syg selama bertahun2 , yg dah tabur janji macam2 sebab atas kesilapan atau kesalahan diri kita sendiri ,. jangan mengeluh dengan ujian Allah ,. sabar , redha , Allah ada sediakan yg lebih baik dan lebih indah utk kita kalau kita xbrhnti meminta pada-Nya ,. manusia xblh bg kita apa2 melainkan dengan izin Allah ,. apa pon kita buat atas dunia ni jangan sesekali lupa asal usul kita , jangan sesekali lupa pada Allah ,. kecewa ? ye mmg kecewa sgt2 dengan apa yg berlaku , tipu lah kalau x kecewa , tapi igtkan pada diri sekali lagi ,apa yg kita ada bukan milik kita , semua nya hanya pinjaman , bila2 pon Allah blh tarik balik ,. dan igt , karma tu wujud , zaman sekarang ni banyak yg bayar cash je , org buat kita , mungkin 1 hari nnti kne pada diri dy sendiri ,. sabar Ili , muhasabah diri , mana silapnya diri kita , Allah bagi ujian bagi mcm2 dugaan sbb Dia sygkn kita , Dia rindukan kita ,. bersyukurlah Allah pelihara kita daripada org yg x sepatutnya ,. semoga Allah berikan yg terbaik untuk diri ini ,. percaya dengan perancangan Allah , jangan sesekali bersangka buruk ,. #keepmovingforward #sabar #redha #muhasabahdiri #moveon #peringatanuntukdirisendiri
  •  4  0 23 minutes ago